skip to Main Content

Pati efektyviausia reklama internete yra naujienlaiškių siuntimas įmonėms. Sukurti ir išsiųsti elektroniniai laiškai apie jūsų produktus, kompanijos informaciją ar specialias nuolaidas ir akcijas išlieka efektyviausia rinkodaros bendravimo strategija. Ar žinojote, kad su elektroninio pašto rinkodaros strategija parduosite daugiau negu socialinių tinklų pagalba?

Privalumai ir trukumai
Būkite kūrybiški: pasirūpinkite, kad naujienlaiškyje pateikta informacija būtų ne tik aktuali, bet taip pat ir įdomi. Išanalizuokite, kokiai auditorijai jūsų siunčiama informacija gali būti aktuali – nesiųskite laiškų tiems vartotojams, kuriems jūsų pateikta informacija nebus įdomi (kur kas svarbiau yra tai, kad naujienlaiškiai pasiektų tikslinę auditoriją).

Siunčiant naujienlaiškius vartotojams aktuali informacija yra perduodama labai greitai: daugiau nei pusė el. pašto vartotojų elektroninio pašto dėžutę tikrina kasdien (kai kurie jų – net ir po kelis kartus);
Elektroninio pašto marketingas reikalauja nedidelių išlaidų. Net ir tuomet, jei kreipiamasi į reklamos specialistus, galima būti garantuotiems, kad tai nekainuos pernelyg brangiai;

Tikslingas marketingas. Jūsų marketingo žinutė naudojantis atitinkamai paruoštais el.laškais yra daug taiklesnė ir labai taikliai nusitaiko į tikslinę vartotojų auditoriją.

Prekinio ženklo žinomumas. Tinkamai sukuriamos ir atsakingai naudojamos el.laiškų sekos didina prekinio ženklo žinomumą ir augina jo autoritetą.

Rezultatų analizės. Naudojantis profesionaliais el.laiškų rinkodaros įrankiais, Jūs galite tiksliai išmatuoti kampanijų efektyvumą ir nuolatos sekti rezultatus bei atitinkamai reaguoti ir keisti taktinius veiksmus.

Laiko, pinigų ir pastangų tausojimas. Iš anksto suplanavus ir pasirinkus tinkamus įrankius, Jūs galite vienu metu pasiekti didelį savo tikslinės auditorijos kiekį per daug trumpesnį laiką, su daug mažesnėmis išlaidomis ir tiksliai žinodami jų reakciją suplanuoti savo tolimesnius veiksmus, kaip paveikti jų elgseną ir įtakoti jų sprendimus.

Informacijos sklaida. El.laišku išsiųsta aktuali informacija gali lengvai sklisti tarp vartotojų tiesiog vieno „persiųsti“ mygtuko paspaudimu.

Efektyvi komunikacija. El. laiškų marketingas, tai būdas dažniau, artimiau ir realiuoju laiku pasiekti savo esamus ir būsimus klientus. Jūsų laiškų sekos gali būti automatizuotos, suplanuotos iš anksto ir veikti tada, kai Jūs net nesate savo darbo vietoje.

Rinkos tyrimo būdas. Atitinkamai pritaikyta el.laiškų kampanija taip pat gali tapti puikiu įranku siekiant ištirti savo tikslinės auditorijos porekius, išbandyti daug didesnę marketingo kampaniją, atlikti tyrimus, apklausas, paprastai ir greitai gauti grįžtamajį ryšį apie jau suteiktas paslaugas ir parduotus produktus.

Svarbu, kad siūsti el. pašto žinutes galima tik iš anksto sutikusiems gauti tas žinutes el. pašto adresų gavėjams. Mes tikrai kad padėsime tuos gavėjus surinkti!